czwartek, 29 grudnia 2016

Karmelowe miu

Dziś przychodzę do Was z zestawem, w którym znajdują się moje dwie najnowsze perełki z lumpeksu :). Mianowicie jest to karmelowy płaszcz wiązany w pasie oraz nowiutkie botki Atmosphere na modnym okrągłym słupku. Kupiłam je w najtańszy dzień, więc buty kosztowały mnie jakieś 4-5 zł, a płaszczyk około 10-12 zł :). Płaszcz jest ciepły, wełniany. Niby rozmiar 44, ale czy aż tak bardzo jest mi luźny, że wygląda jak za duży? Raczej nie. Mi się bardzo podoba, takie lubię najbardziej, a gdyby był czarny to już by był idealny. Ale postanowiłam wskoczyć tym razem w inny kolor. Pod płaszczykiem kryje się basicowa szara bluzeczka na długi rękaw włożona w spodnie z wysokim stanem. Do tego gruby czarny szal i można wyjść na dwór :). 




spodnie - H&M
szalik - H&M
blzuka - second hand
buty - Atmosphere - second hand
płaszcz -  second hand


2 komentarze:

  1. świetny płaszczyk, aż ciężko uwierzyć, że kosztował tylko 10-12 zł :)

    OdpowiedzUsuń