czwartek, 29 grudnia 2016

3 urodziny Dresscloud, wygrana, recenzja i swatche paletki Sephora The delicate


W grudniu portal Dresscloud obchodził swoje 3 urodzinki i z tej okazji zorganizowano konkurs, w którym należało pokazać urodzinową stylizację z różowym akcentem. Postanowiłam, że zrobię imprezę z osobami, z którymi najlepiej się dogaduję i uwiecznię to na zdjęciu, które możecie zobaczyć wyżej :). Zaproponowałam 5 różnych stylizacji i udało mi się! 



Do wygrania było pudełko z cudownościami:
- Biała szczotka do włosów z holograficznym wzorem Forever21
-Dwie pary mięciutkich skarpetek
-Żel do rąk z drobinkami Sephora
oraz
-Paleta cieni Sephora The Delicate



I to właśnie o tym, ostatnim kosmetyku chciałabym napisać kilka słów. Jak już niektórzy wiedzą, nie mam zamiaru pisać książki na ten temat. Wiem, że chętniej czyta się krótkie i i konkretne recenzje. 



Opakowanie paletki jest bardzo ładne, ma brokatowe elementy i nietypowy trójkątny kształt. Cienie również są trójkątne. 
Są tu cienie matowe jak i połyskujące. Razem jest ich 9. Kolory to brązy, beże, delikatne burgundy oraz najciemniejszy granat wpadający już prawie w czerń z drobinkami brokatu. Pigmentacja cieni jest porównywalna z cieniami Makeup Revolution. Ciemne kolory są wydajniejsze niż jasne. 
Wadą tych cieni jest to, że bardzo się kruszą, na ostatnim zdjęciu pokazałam paletkę po używaniu jej do swatchy.



ZAPRASZAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz