piątek, 16 września 2016

Zbieraj kryształki i wymieniaj na nagrody.

Hej :) !
Dzisiejszy post nie będzie na temat stylizacji a znów trochę o portalu Dresscloud. Jeśli nie wiesz co to za portal i o co tam chodzi zajrzyj do starszego postu, w którym jest wszystko wyjaśnione ->KLIK <- . Chciałam Wam dziś pokazać, co udało mi się tam zdobyć w ciągu półtorarocznej obecności, dzięki uzbieranym kryształkom (tzw. lajkom):

Moim pierwszym, małym skromnym swopem były perfumy Yves Rocher o zapachu różanym.


Drugi był już bardziej wypasiony: peeling, pędzel do cieni, eyeliner Sephora i krem Eveline, a nawet dostałam do niego gratis próbkę kremu. 

Trzeci swop to bardzo pojemna ekotorba Forever21 na zakupy z kocim motywem. Swopy zawsze są z dedykacją dla danej użytkowniczki.


Są zawsze pięknie zapakowane i cudownie pachną.

Czwartym swopem była opaska z kocimi uszkami H&M, pędzel do pudru i bibułki matujące Forever21 oraz balsam samoopalający Vita Liberta + próbka.


Oprócz wymiany kryształków, ruszyła też już dość dawno możliwość wymiany punktów które możemy zbierać, dzięki rejestracji nowych osób z naszego linka ->KLIK <- . Dresscloud wprowadziło teraz super nagrody i ja miałam już możliwość jedną z takich nagród zgarnąć :). 


 Rzecz, którą zdobyłam dzięki wymianie ciężko uzbieranych 50 pkt - pojemna torba z kotkiem z Primarka <3

Zapraszam Was serdecznie do świata Dresscloud, szczególnie kosmetykomaniaczki i ubraniomaniaczki :)
->KLIK<-









2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym portalu, brzmi ciekawie. :) Śliczna torba!!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli lubisz kosmetyki czy ubrania, i trochę posiedzieć w słodkim klimacie to zapraszam :)

      Usuń