wtorek, 27 września 2016

Golden Rose Liquid Matte 03, 05, 10, 11 i 12 na ustach

Hej, jakiś czas temu zgromadziłam małą kolekcję pięciu pomadek Liquid Matte od Golden Rose. Kilka osób pytało mnie czy mogłabym je pokazać jak wyglądają na ustach, gdyż nie wszystkie swatche oddają prawdziwość tych kolorów. Ja w swojej kolekcji posiadam numerki 03, 05, 10, 11 oraz 12. 



Szybka recenzja na podstawie kolorów, które mam: 
Nie wszystkie kolory są całkiem matowe - 03,11 oraz 12 mają satynowe wykończenie, czyli takie małe lśniące drobinki. Dość szybko schną, faktycznie są nie do zdarcia i potrafią wytrzymać kilka godzin na ustach bez naruszenia. Jednak u mnie przy konkretnym posiłku zaczyna schodzić ze środka ust, pozostawiając kontur. Aplikacja ich sprawia mi czasem problem, ale większy mam przy ciemnych kolorach, nie wiem, dlaczego tak się dzieje. Kolor o numerze 12 mam wrażenie, że jest trochę bardziej wodny. Bardzo ładnie pachną, podobnie do budyniu waniliowego.

Teraz do sedna, zdjęcia robiłam w świetle dziennym i postarałam się pokazać Wam ich realny kolor jak tylko mogłam :).



Golden Rose Liquid Matte nr 03 - intensywny, ale i troszkę przygaszony róż o satynowym wykończeniu.

Golden Rose Liquid Matte nr 05 - ciemny śliwkowy kolor, bardziej wpadający w fiolet niż bordo o całkowicie matowym wykończeniu.


 Golden Rose Liquid Matte nr 10 - chłodny, nudziakowy i "trupowaty" kolor o całkowicie matowym wykończeniu. Małe ostrzeżenie! Kolor ten wielu osobom nie pasuje.

Golden Rose Liquid Matte nr 11 - przygaszony odcień pomarańczowy o satynowym wykończeniu.

Golden Rose Liquid Matte nr 12 - ciemny kolor wpadający w bordo o satynowym wykończeniu.






7 komentarzy:

  1. Mam nr 03 :) Jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba najbardziej lubię nr 11, ale ciągle zmieniam zdanie :D

      Usuń
  2. Jak już pisałam na dresscloud, wszystkie pomadki są piękne:D
    Sama nie wiem na którą bym się zdecydowała, ale chyba na 03 i 05 <3
    Super, że trafiłam na twojego bloga, zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak ja chciałabym je przetestować! :D Znam tylko matowe pomadki Velvet matte :D Szkoda, że nie mam nigdzie w okolicy szafy GR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful colors. Great choise... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, uwielbiam ich kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobał mi się pierwszy odcień, w tym 3 na pewno nie wyglądałbym dobrze :D

    OdpowiedzUsuń