środa, 24 sierpnia 2016

Kylie lip kit z Aliexpress

Witajcie!
Dzisiejszy post będzie KRÓTKI I NA TEMAT, a mianowicie szybka recenzja kosmetyku. Co jakiś czas będę dodawać tu tego typu notki, bo dostaję często pytania a propo kosmetyków czy są warte zakupu itd. Wiem, że większość osób woli recenzje krótkie, ale konkretne, sama nie lubię czytać esejów na temat jednego produktu, dlatego jak już wspomniałam przedstawię Wam tak w skrócie zalety i wady. 

Przedstawiam Wam podróbkę Kylie lip kit prosto z Aliexpress. 


Kosztowała ok. 2,5 $. W zestawie mamy matową pomadkę w płynie oraz konturówkę. Kolor który wybrałam to Dolce K


Czy mnie uczuliła i coś mi po niej było? 
Nie, absolutnie nic mi się po niej nie stało, żyję dalej bez kosmicznych narośli na ustach. 

Jednak słyszałam, że kosmetyki z Ali potrafią uczulać. 
Jeśli jesteście osobami podatnymi na takie rzeczy, to faktycznie lepiej nie ryzykujcie. Jednak jeśli Wasz organizm jest podobny do mojego, czyli nie jesteście alergikami, Wasza skóra praktycznie nigdy nie reagowała na jakiś kosmetyk źle to nie ma przeszkód by samemu sprawdzić dany produkt.

Wiem, że akapit powyżej na pewno będę jeszcze nie jeden raz używać w kolejnych aliexpressowych recenzjach.



Jakość, kolor, krycie, trwałość:
Kolor pomadki na ustach jest ciemniejszy niż na zdjęciu, ale mi osobiście to nie przeszkadza. Kolor konturówki niestety jest sporo jaśniejszy od pomadki. Pomadka zasycha szybko, nie jest przezroczysta, jedna warstwa w zupełności kryje. Początkowo jest trochę lepka, ale później to mija. Pomadka jest baaardzo trwała, jedyne czego nie przetrwa to dość intensywnego całowania. Tak wytrwa nawet przy piciu czy posiłku. 



Myślę, że pomadka jest warta tej ceny, nie oczekujmy nadprzyrodzonych zdolności od pomadki, która kosztuje 2 i pół dolara :). 









5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i faktycznie konkretna recenzja. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad tym, czy są już podróbki tego produktu, a tu znalazłam odpowiedź. Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie: http://milydzien.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze krócej, ale się nie dało :D Dziękuję :) !

      Usuń
  2. brzmi świetnie, a do tego wybrałaś całkiem ładny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze 3 kolory, które bym bardzo chciała ale nie teraz :D

      Usuń
  3. Ja jestem alergiczką, więc u mnie się nie sprawdzi, ale może faktycznie warto wypróbować i zaoszczędzić. :)

    OdpowiedzUsuń