czwartek, 28 lipca 2016

Czarna koszula i oklepane dziury w spodniach

Piszę na szybko, z resztą jak zawsze. Staram się nie rozpisywać, bo też nie ma za bardzo nad czym. Wszystko, co chcę Wam pokazać widoczne jest na zdjęciach :). Jest 28 lipca i śmiało mogę stwierdzić, że lipiec tego roku był lipcopadem, tak jak określiłam to dwie notki wcześniej. Stylizacja poniżej również jest na lipcopadową pogodę. Koszula noname, a pod nią oczywiście czarny top, gdyż koszula jest mgiełkowata. Dziury w dżinsach zrobiłam sama, to moje jedyne podarte spodnie. Moda na dziury nie pochłonęła mnie aż tak :). Na nóżkach piękne klockowate sandały, które dopadłam jakiś czas temu na Vinted.






koszula noname - second hand
top Atmosphere - second hand
spodnie H&M - second hand
buty H&M - Vinted


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz