wtorek, 3 maja 2016

Wiosenny czarny kot i zmiana nazwy bloga !


Hej ! Ostatnio bawiłam się trochę przed obiektywem w różne stylizacje. Jest to propozycja wiosenno-letnia, pasująca na co dzień, na randkę czy na imprezę, wystarczy ją podkreślić kocią opaską by pozostać przy temacie "kot". Strasznie zaniedbałam nogi i wstydzę się pokazywać bez rajstop, dlatego je ubrałam. Dwie główne rzeczy, które mam na sobie pochodzą z sh, czyli narzutka H&M oraz czarny kombinezon z falbankami Gina Tricot. Kombinezon ogólnie strasznie pogrubia przez te falbanki dlatego z narzutką wygląda lepiej. Buty, które wybrałam do kompletu to model a la lity z H&M, które kupiłam na ich stronie rok temu. Uwielbiam ubierać się w takie kolory nawet latem :).







UWAGA!
Od dziś, jak pewnie zauważyliście mój blog ma nową nazwę: blckmiu.blogspot.com.



3 komentarze:

  1. Masz piękne nogi! :) Kotek jest rozkoszny ! :) Taki tłuściutki ! :) Moj póki co waży nie całe 7kg :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotełek ze zdjęcia waży 4,5 kg. Wydaje się gruby, ale to chudzinka, sama skóra z gęstym futrem

      Usuń