czwartek, 30 kwietnia 2015

Rozdanie #1

Zapraszam Was do wzięcia udziału w moim PIERWSZYM mini rozdaniu, które trwa do 26.06.2014. 


Do wygrania zestaw składający się z:
1. Kwiecisty notesik DIY zrobiony przeze mnie stylem Decoupage
2. Paletka Make up Box od Wibo
3. Dwie różne maseczki Rival de Loop

!!!
Miałam przydzielać Wam kolejno odpowiednie numerki (losy), ale nie spodziewałam się tak dużej ilości zgłoszeń, dlatego każda osoba będzie miała po prostu odpowiednią liczbę karteczek z losami.






Zasady konkursu:

 OBOWIĄZKOWO 
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los)
2. Zgłosić się w komentarzu


 DODATKOWE
1. Zaobserwować mnie na instagramie --> goldenmiu KLIK (2 losy)
2. Dodać mnie do swoich kręgów (1 los)
3. Zamieścić informację o konkursie na swoim blogu (3 losy)
4. Zaobserwować mnie na Vinted --> goldenmiu KLIK (2 losy)
5. Wkleić baner konkursowy z przekierowaniem na ten post (link do bloga) (1 los)


Wzór zgłoszenia:
1.Obserwuję bloga jako:
2.Baner Tak/Nie (link)
3.E-mail:
4. Informacja o konkursie w poście Tak/Nie (link)
5. Obserwuję Instagram: tak/nie (nazwa)
6. Dodałam do kręgów: tak/nie (jako)
7.Obserwuję na Vinted: tak/nie (nazwa)




POWODZENIA !








47 komentarzy:

  1. 1.Obserwuję bloga jako: Kosti
    2.Baner Tak prawy pasek na stronie głównej
    3.E-mail: swiatkosti@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak nkostov21
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: tak arsi21

    Zeszycik jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję bloga jako: Syll.
    2.Baner Tak http://the-another-world.uchwycone-chwile.pl/ prawy górny róg
    3.E-mail: sylwag15@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Tak http://the-another-world.uchwycone-chwile.pl/2015/05/01/rozdanie-na-blogu-world-of-goldenmiu/
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Syll.
    7.Obserwuję na Vinted: tak jako syllandangell

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Obserwuję bloga jako: TheBombelkowa
    2.Baner : nie
    3.E-mail: ksandra97@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście: nie
    5. Obserwuję Instagram: tak/ olaffik
    6. Dodałam do kręgów: tak/ TheBombelkowa
    7.Obserwuję na Vinted: tak/ classical

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako aunolem
    2. Zrobiłam post o rozdaniu bo baner nie chciał się dodać(albo nie umiem)
    3. Email aunole@onet.pl
    4.Tak
    5. Obserwuję jako aunole
    6. Tak, aunolem
    7.Obserwuję jako seeyounever

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Obserwuję bloga jako:SzanownaKlaudia
    2.Baner Nie
    3.E-mail:maksimczyk.klaudia@tlen.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: tak SzanownaKlaudia
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Obserwuję bloga jako:Moon.
    2.Baner Nie
    3.E-mail:sakura251@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję bloga jako: Land of Cosmetics
    2.Baner Tak http://land-of-cosmeticsx.blogspot.com/p/banery.html
    3.E-mail: landofcosmetics@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak tozlakobietabyla
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Land of Cosmetics
    7.Obserwuję na Vinted: tak paulinadominika

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Obserwuję bloga jako: Mysterka
    2.Baner Nie
    3.E-mail: mysterkablog@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram:nie
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Obserwuję bloga jako: Wiwiana Diehl
    2.Baner - Nie
    3.E-mail: luizabergcholc@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście - Nie
    5. Obserwuję Instagram: Tak jako annamecita
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Wiwiana Diehl
    7.Obserwuję na Vinted: tak jako Fanktasia

    OdpowiedzUsuń
  10. 1.Obserwuję bloga jako: Ewelaina
    2.Baner Tak: ewelaina.blogspot.com
    3.E-mail: ewelxd@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Tak http://ewelaina.blogspot.com/2015/05/43-biel-i-granat.html
    5. Obserwuję Instagram: tak Ewelkaa02
    6. Dodałam do kręgów: tak, Ewelina P
    7.Obserwuję na Vinted: tak, ewelkaa02

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog jako: Wiki Bloggs
    Baner na blogu: TAK http://wikis-life.blogspot.com/
    E-mail: wiki.bloggs@gmail.com
    Informacja w poście: NIE
    Obserwuję INSTAGRAM: TAK jako happy_wiki
    Dodałam do kręgów: TAK jako Wiki Bloggs
    Obserwuję na Vinted: NIE

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Obserwuję bloga jako: kanwuje czytam testuję
    2.Baner Nie
    3.E-mail: ewcius1991@vp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram:nie
    6. Dodałam do kręgów: tak jako kanwuję czytam testuję
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuję bloga jako: caroline-is-a-victim
    2.Baner: Tak http://caroline-is-a-victim.blogspot.com/
    3.E-mail: karolinaglogowska@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście: Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak carolineisavictim
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: tak carolineisavictim

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór zgłoszenia:
    1.Obserwuję bloga jako: Kamila Walentek
    2.Baner Nie link
    3.E-mail: kamwal3092@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście/Nie (
    5. Obserwuję Instagram: tak freeyourself
    6. Dodałam do kręgów: tak(jako) obserwator
    7.Obserwuję na Vinted: tak ove

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzór zgłoszenia:
    1.Obserwuję bloga jako: kabuuum
    2.Baner Nie link
    3.E-mail: kabuuum18@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście/Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: tak botozlakobietabyla

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1.Obserwuję bloga jako: Anna Rozaneczka
    2.Baner Tak http://rozaneczka.blogspot.com/
    3.E-mail: rozaneczkablog@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak jako rozaneczka.blog
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Anna Rozaneczka
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  18. 1 Obserwuje jako : Hera nel
    2 Baner: nie
    3 E-mail: N-neli@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram:nie
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam też baner i informację o rozdaniu :) Wreszcie powoli ruszam z tym blogowaniem :P
      http://herowo8.blogspot.com/2015/05/qcera-krem-agodzacy-objawy-tradziku-jak.html

      Usuń
  19. 1.Obserwuję bloga jako: Kinaaa 99
    2.Baner Tak http://kinaaa99.blogspot.com/
    3.E-mail: kinaaa99@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście nie
    5. Obserwuję Instagram: tak kinaaa.99
    6. Dodałam do kręgów: tak Kinaaa 99
    7.Obserwuję na Vinted:nie

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    2.Baner Tak http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    3.E-mail: akasha162@interia.eu
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak jako serenitka
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Serenitka B
    7.Obserwuję na Vinted: tak sakurablossom

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Obserwuję bloga jako: Ola.
    2.Baner Tak www.myhairmadness.blogspot.com
    3.E-mail: florczyk.olga@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak (diamantewind)
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: tak (mergh)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1.Obserwuję bloga jako: Leneg. ♥
    2.Baner Tak: victoria-bo-tak.blogspot.com
    3.E-mail: leneg.yt@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Tak: http://victoria-bo-tak.blogspot.com/2015/05/rozdanie-u-goldenmiu.html
    5. Obserwuję Instagram: Tak: poprostuvictoria
    6. Dodałam do kręgów: Tak: Wonsia Wonsitauge
    7.Obserwuję na Vinted: Nie

    OdpowiedzUsuń
  23. 1.Obserwuję bloga jako: ann bee
    2.Baner Nie
    3.E-mail: anka09@vp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak jako annaszmid
    6. Dodałam do kręgów: tak ann bee
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  24. 1.Obserwuję bloga jako: Margie
    2.Baner Nie
    3.E-mail: Neyleenka@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. 1. Obserwuję jako: Nitka
    2. Baner: Tak na nitkowowlosowo.blogspot.com
    3. E-mail: nitkowowlosowo@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście: http://nitkowowlosowo.blogspot.com/2015/06/o-braku-powiadomien-w-blogerze.html
    5. Obserwuję instagram: tak, jako nitkowowlosowo
    6. Dodałam do kręgów: Tak, jako Joanna z nitkowowlosowo
    7. Obserwuję na Vinted: Tak jako Cuarelena :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.Obserwuję bloga jako: rudy włos
    2.Baner http://rudywlos.blogspot.com/search/label/banery
    3.E-mail: kasdwaraz@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak rudy_wlos
    6. Dodałam do kręgów: tak rudy wlos
    7.Obserwuję na Vinted: tak kasdwaraz

    OdpowiedzUsuń
  27. 1.Obserwuję bloga jako: pani lecter
    2.Baner Tak skazani-na-ksiazki.blogspot.com
    3.E-mail: agatajedynamla@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Tak/Nie (link)
    5. Obserwuję Instagram: tak/nie (nazwa)
    6. Dodałam do kręgów: tak Pani Lecter
    7.Obserwuję na Vinted: tak/nie (nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako: Ayumi O
    Email: ayumi25@interia.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.Obserwuję bloga jako: Pycia ;3
    2.Baner: NIE
    3.E-mail: patrycja101125@o2.pl
    4. Informacja o konkursie w poście: NIE
    5. Obserwuję Instagram: TAK- pyciaa.a
    6. Dodałam do kręgów: TAK- Pycia ;3
    7.Obserwuję na Vinted: NIE

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem chętna!! :))))
    Obserwuję jako: Ewelina
    Email: mojakosmetyczka123@gmail.com
    Pozdrawiam i czekam na ogłoszenie wyników ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. 1.Obserwuję bloga jako: Kinga eMem
    2.Baner NIE
    3.E-mail: kindziorrrrr@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: tak jako kinkaa17
    6. Dodałam do kręgów: tak jako Kinga eMem
    7.Obserwuję na Vinted: tak jako onlyperfect

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako: Najarana_Marzeniami x3
    E-mail: estera.miod@onet.pl
    Dodałam do kręgów jako: Najarana_Marzeniami x3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    2.Baner Tak http://sabinka-inspiracje.blogspot.com
    3.E-mail: sabinkaemm@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Tak http://sabinka-inspiracje.blogspot.com/2015/06/czesc-zapraszam-was-na-rozdanie-na.html
    5. Obserwuję Instagram: tak sabinka.emm
    6. Dodałam do kręgów: tak Sabina eM
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  34. 1.Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    2.Baner Nie
    3.E-mail:rybkazg2@wp.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: nie
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  35. 1.Obserwuję bloga jako:Klaudia Kowalczyk
    2.Baner Tak http://klaudiawebdesign.blogspot.com/p/konkursy.html
    3.E-mail:klaudiawebdesign@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: tak
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń

  36. 1.Obserwuję bloga jako: Dominika S
    2.Baner Tak http://czytamypl.blogspot.com/
    3.E-mail: dom-sikorska@o2.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Tak http://czytamypl.blogspot.com/2015/06/rozdanie.html
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: tak Domi S
    7.Obserwuję na Vinted: tak domix12

    OdpowiedzUsuń
  37. Wzór zgłoszenia:
    1.Obserwuję bloga jako: Jolly Liwcia
    2.Baner Nie
    3.E-mail: oliwcia.emma@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: Tak Jollyliwcia
    6. Dodałam do kręgów:Tak Jolly Liwcia
    7.Obserwuję na Vinted: Tak Fabuleux

    OdpowiedzUsuń
  38. 1.Obserwuję bloga jako: Katarzyna Nowak
    2.Baner Tak/Nie (link) NIE , nie mam bloga
    3.E-mail: usiadzwygodnie@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście Tak/Nie (link) Nie, nie mam bloga :(
    5. Obserwuję Instagram: tak/nie (nazwa) tak, usiadzwygodniee
    6. Dodałam do kręgów: tak/nie (jako) tak, jako Katarzyna Nowak
    7.Obserwuję na Vinted: tak/nie (nazwa) Nie posiadam konta na Vinted. :(

    Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia :) Notes jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  39. 1.Obserwuję bloga jako: iwoniurkaa
    2.Baner Nie
    3.E-mail: iwoniurkaa@interia.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów:nie
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń
  40. 1.Obserwuję bloga jako:pysiunia212
    2.Baner Nie
    3.E-mail: pysiunia212@interia.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: Nie
    6. Dodałam do kręgów:Nie
    7.Obserwuję na Vinted: Nie

    OdpowiedzUsuń
  41. 1.Obserwuję bloga jako: Karolin Karolin
    2.Baner Nie
    3.E-mail: airplanes@op.pl
    4. Informacja o konkursie w poście Nie
    5. Obserwuję Instagram: nie
    6. Dodałam do kręgów: tak Karolin Karolin
    7.Obserwuję na Vinted: tak Airplane

    OdpowiedzUsuń
  42. 1.Obserwuję bloga jako:Betta17171
    2.Baner Nie
    3.E-mail:beatapieja17@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.Obserwuję bloga jako:Truskawkowy Świat
    2.Baner nie
    3.E-mail:panterka241@gmail.com
    4. Informacja o konkursie w poście nie
    5. Obserwuję Instagram:nie
    6. Dodałam do kręgów: tak truskawkowy Świat
    7.Obserwuję na Vinted: nie

    OdpowiedzUsuń