wtorek, 7 kwietnia 2015

Nagroda od Urodomaniaczki i CapelliSani

Dziś dotarła do mnie paczuszka z nagrodą od Urodomaniaczki i CapelliSani, którą zdobyłam w konkursie na najlepsze zdjęcie "Usta w roli głównej". Moje zdjęcie znajdziecie u dziewczyn na blogach, jakościowo słabe, ale z tego co wiem oryginalne :)

Nagrody zapakowane są w piękne, małe pudełeczko, które po otwarciu niesamowicie pachnie. Zapach ten pochodzi oczywiście z wosku Yankee Candle.




Pudełko prezentuje się w środku świetnie ze względu na płatki sztucznych różyczek - mydełek. Aż szkoda wyciągać te nagrody.

Pierwsza z nagród to różowy lakier do paznokci Sally Hansen. Idealnie trafiony, takiego koloru właśnie szukałam, ponieważ stary mi się skończył.

Druga z nagród to już większości znane i ostatnio bardzo popularne gumki invisi bobble w intensywnym malinowym kolorze. Jak się będą sprawdzać? Zobaczymy ;)

Trzecia z nagród to wosk Yankee Candle zapach Pineapple Cilantro, który niesamowicie i intensywnie pachnie. Neistety nie posiadam tego kominka do podgrzewania, ale któregoś dnia się zaopatrzę. Na razie będzie mi pachnieć zapakowany :)

Czwarta, już ostatnia z nagród to matowa pomadka Golden Rose velvet matte, kolor 18, klasyczna czerwień. Jestem ciekawa, jak długo utrzymuje się kolor na ustach.


Bardzo cieszę się z tej pięknie pachnącej nagrody. Jak najbardziej trafiłyście w mój gust, dziękuję Wam dziewczyny jeszcze raz ;) !



4 komentarze:

  1. Cieszę się że te drobiazgi Ci się spodobały. Życzę miłego testowania. :D :**

    Pozdrawiam,
    Urodomaniaczka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff! Jak dobrze, że Ci się spodobały te drobnostki ;)

    OdpowiedzUsuń