poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Black or white cat?

Witajcie, jak już większość osób zauważyła, zbliża się maj, czyli czas egzaminów maturalnych, które będę zdawać i ja. Egzamin zawodowy zdany, dyplom obroniłam na 5, więc jestem zadowolona. Teraz tylko w czwartek zakończenie roku szkolnego połączone z wystawą dyplomów, a potem matury z podstaw + historia sztuki. 

Tym razem przedstawię Wam dwie bardzo prościutkie stylizacje: czarny kot lub biały kot, które idealnie nadają się na różnego rodzaju egzaminy czy też zakończenia roku. Niedawno zaszłam do Butiku, w którym znalazłam świetne sukienki Rue Paris o modnym kroju. Były przecenione o 50%, więc za dwie zapłaciłam tyle co przed rabatem za jedną. Są one proste i mają na dole falbankę. W swojej prostocie elegancko się prezentują. Z tyłu zapinane są na zameczek. Mają idealną długość i są wygodne. Materiał przyjemny w dotyku, lekko śliski. Rozmiarówka dość duża, ponieważ jakimś cudem weszłam pierwszy raz w życiu w XS.

Do obu sukienek wybrałam czarne, klasyczne czółenka z niewysokim obcasem (ok. 7 cm), które kupiłam w zwykłym chińskim sklepie i oczywiście cieniutkie cieliste rajstopy. 












2 komentarze:

  1. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. w tej białej wyglądasz bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń