czwartek, 19 marca 2015

Moja pierwsza wystawa

Post dodaję dość późno, ale to nic strasznego.
Dnia 23 stycznia 2015 roku w Galerii Nobilis w CSE Światowid odbyła się moja pierwsza indywidualna wystawa prac rysunkowych i malarskich, Był to zbiór prac powstałych w szkole jak i po za szkołą, głównie ćwiczeniowych, ale nie tylko. Można było zobaczyć dwa męskie akty na formatach 150cm x 100cm, pejzaże, martwe natury, postacie oraz moją pierwszą próbę z farbami olejnymi.
Stres był, ale przemówiłam szybko i podziękowałam kilku osobom za pomoc. Cieszę się ogromnie, że przybyło nawet dużo osób i na pewno tego wydarzenia nie zapomnę :)
Prace możecie zobaczyć na moim drugim blogu, jednak nie wszystko tam umieściłam http://goldenmiu.blogspot.com/.







13 komentarzy:

  1. Wow <3 Cudowne prace! Ależ Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wystawa! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęka mi opadła *_* masz przeogromny talent! gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Gratuluję i zazdroszczę talentu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :D jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Gratuluję bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam gdzieś te prace siedzących ludzi, byłam zachwycona! Może nie była to wystawa, ale gdzieś indziej... nie wiem gdzie, ale czy to ważne, skoro to takie piękne?
    ciepłe pozdrowienia i gratulacje z dresscloud, monstrosay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na moim drugim blogu z pracami :) http://goldenmiu.blogspot.com/
      Dziękuję ;)

      Usuń